21 Nisan 2012 Cumartesi

bi çok yeni şey:)))

çok daha uzun bi başlık yazıcaktım ama baktım post gibi oluyor kısa kestim...
çççook sıkılır oldum sürdürülen hareketlerden en fazla 10 saniye sonrası offff ...
diyiceksinizki" e yazıyı nasıl yazıyosun"ellerimi oyalamam lazım yoksa yakıcan şöyle bir sigara 13 gün sonra içim açılıcak..ammaaaa ,aması var işte yapamam yapmamalıyım 10 yıl içip,pat diye 13 gün bırakıp şimdi başlayamam,kendime yediremiyorum..neyse kapatalım bu konuyu,bu krizde geçer:))
gelelim yeni krizlere:)))
kriz demeyelimde ,defneye alışma süreci,bana dengede tutmaya çalışma,barışa soğukkanlı olabilme, anneme üzülsede belli etmeme günleri:)


ah annecim ah sen anne isen başkaları ne desem büyük laf etmiş olmam,bende dahil:))ben senin gibi bi kadın daha görmedim


barışşş canım allah dağına göre kar verirmiş,çok iyi idare ediyosun ama çook üzüldüğünü çook çağresiz hissettiğini biliyorum bazen anlatmasanda ben tanıyorum seni ama napalım elimden bişi gelmiyor bugünlerde geçicek..

kızım ,pamuğum,gün ışığım,çok zor olucak bi kardeşe alışmak ,ama beraber alışıcaz beraber bakıcaz onada kızım,senin ömürlük arkaşın olacak umarım ada...şimdi bi süre sıkılsanda sonra sarılırken birbirinize ikimiz içinde çok güzel olucak,çook güzel hayallerim var ikinizle ilgili,o kadar çokki,dua et kızım kardeşin bizden vazgeçmesin,artık şu sıkıntılı günler bitsin,sana,oyunlarımıza,koşturmacalı günlerimize dönelim..


2012sınavlarla başladı,hepsinden geçeriz umarım...hemen ama:))

Hiç yorum yok: